The Manda Diaries

Monday, what a plottwist

Publicerad 2014-10-20 21:37:20 i Vardag,



Det är kul att leka mästerkock. Det är åtminstone fint i tanken tills dess att man skär sig i tummen och katten knaprar på paprikan(!) 

Måndag,måndag, måndag. I dag var det en helt ok dag, kunde jobba hemifrån med några inlämningsuppgifter så det var skönt. I helgen var jag och tävlade i Sundsvall, så roligt var det! Och på lördagen var vi bjudna hem till Emmy på middag, hur trevligt som helst.

Nu är det endast en vecka kvar i skolan innan jag äntligen kan säga hej till höstlovet. Och då väntar äventyr..!

Har lite bildbrist, men nu är produktbilden från juni uppsatt i Stockholm på Birger Jarlsgatan hos Björn Axen :-)


Nu ska jag återgå till twin peaks avsnittet jag tittar på, har försökt mig på med att se den eftersom de ska göra en ny säsong/version som kommer ut 2015, samt för att den räknas som en klassiker bland tv-serier. Vet inte riktigt vad jag ska säga, tempot är så segt att jag ibland undrar om jag råkat kommit åt pausknappen på surfplattan. Men icke då, bara 70-talet som gjorde sig påmind. Introt är game of thrones längd och musiken har samma beat som en vaggvisa. Perfekt att somna till alltså!

Dock har jag hört att slutet ska innehålla en grym plottwist, får se om jag vaknar.



xx,
Manda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela