The Manda Diaries

Höstlov och Halloween på skolan

Publicerad 2014-10-24 18:52:43 i Vardag, om festligheter och vänner,

 
Äntligen höstlov, och sista provet kirrat! Blev en riktigt lyckat halloween-tema dag på skolan idag, fina fina klasskompisarna! Mitt sista höstlov nu, det tänker jag göra till det bästa!
 
Låter bilderna tala för sig själva...
 
 
Så här såg det ut när jag kom in i uppehållsrummet:
 
 
 
 
 
 
 
Jag, Danielle och Carita!
 
Lucas som the mad hatter och Jessica som Black Swan.
 
Jordan aka Dracula & Carita med coolaste sminkningen, så impad!
 
 
 
Jag körde på "död student" ;)
 
 
 
 
 
 
Ja, vi är lika farliga som vi ser ut. Lovar.
 
Haha, rektorn tog en bild och la ut på skolans hemsida, här skräms jag och Majsen!
 
 
xx,
Manda
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela