The Manda Diaries

Milano dag 9: Work all day

Publicerad 2014-06-29 10:15:44 i milano, modelljobb,

 
Idag jobbade jag från 9.30-20.00...lång dag minst sagt. Från eftermiddag till kvällen visade jag kläder, tror jag bytte plagg ca. 70 gr...tråkigt efter ett tag men teamet jag jobbar med är trevliga så då blir allt lite roligare!
 
När jag slutade så bestämde jag mig för att ta en liten promenad för att slippa gå samma gata tillbaka som vanligt mot tunnelbanan, jag hittade ett jättefint café och köpte där en glass... vill ta med en hel resväska med italiensk glass med mig hem...tror dock inte att det är en så bra ide ;)
 
 



 



När jag kom hem slängde jag ihop en snabb middag och tog det chill resten av kvällen.
 
Fick reda på att jag inte jobbar dagen efter, så skönt med en helt ledig dag. Istället ska jag jobba på söndag och måndag...sen får vi se, förmodligen blir det mer oxå. Imorgon ska jag besöka marknaden som ligger en timmes promenad ifrån min lägenhet, har hört att den ska vara bra!
 
Hittade denna behind the scene bild ifrån ett jobb jag gjorde för Björn Axen i Stockholm innan jag åkte hit.

Instagram : @bjornaxen

Roligt jobb med trevligt team! Gillian som oxå var med på Sebastian visningen tidigare i vår var även där, kul att träffas igen :-) Lite synd att det inte är någon ifrån Sverige ännu i min lägenhet, hade vart roligt! Men tjejerna som jag bor med är jätte schyssta så det går bra ändå.

Kram!
 
/Manda

Kommentarer

Postat av: Balou

Publicerad 2014-06-29 12:57:43

;) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela