The Manda Diaries

Uppdatering kommer snart! Nu: hemresa

Publicerad 2014-07-15 08:08:32 i Vardag,

Ciao!
Jag vet att uppdateringen här har vart dålig, inget alls på en vecka men jag har helt enkelt inte haft tid över denna sista vecka i Milano. Därför tänkte jag skriva ett inlägg för varje dag och publicera nu under hemresan. För ja, just nu är jag nämligen påväg till flygplatsen för att bege mig hem till Sverige! :) 



Kan knappt förstå det själv men det har nu gått 1 månad sen jag anlände här i Milano.
Har varit en fantastisk resa på många sett och vis, dels har jag utvecklats som modell men även som person. Jag har träffat så många nya människor och skapat kontakter, vilket känns väldigt roligt. 


Jag ångrar inte en sekund att jag for hit, ifrån början var det tufft och allt kändes väldigt jobbigt med att missa midsommar hemma osv, men i slutändan var allt värt det. Och den sista veckan här i Milano kunde inte ha blivit bättre eftersom jag fick spendera den tillsammans med G!

Nu är flygbussen framme vid flygplatsen, vi hörs mer sen!

xx,
/Manda


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela