The Manda Diaries

Milano dag 20 och 21: bästa dagen hittills + casting för Prada

Publicerad 2014-07-15 21:41:18 i milano, modelljobb,

Sitter just nu på tåget påväg till Övik, hemma om 30 minuter! Har inte haft internet på hela resan, därav varför jag inte kunnat blogga. 

Skriver nu om dag 20 och 21:

Idag var det en BRA dag, den bästa hittills för G kom hit till Milano! :)

Hade längtat så otroligt mycket och vi hade inte sett varandra på tre veckor, hade inte stått ut att vänta mycket längre på att få träffas!

Och det bästa var att jag endast hade en casting på morgonen, resten av dagen kunde vi bara vara tillsammans och fixa med hotellet och kolla runt området lite där vi bodde.

Castingen hölls i denna byggnad.


Var där tidigt så jag slapp lång kö. Oändliga köer är vardagsmat i övrigt.



Märket som castingen var för. 


Milano dag 21: onsdag 

Idag hade jag fem castingar, fullt upp!




Bland annat casting för PRADA!





 
Lunchbreak med Ksenia som jag bodde med tidigare i lägenheten, bra när man har hyfsat samma castingschema och kan följa åt till castingar kors och tvärs över halva staden.

Så fort jag var klar med castingarna för dagen så mötte jag upp G, såklart :-) Vi tog en sväng in till Duamo och kollade runt i centrum. Åt glass. Avslutade kvällen med en god middag. Haha som alltid här i Italien är portionerna stl. Giganto och när man ätit sig proppmätt och kollar ner på tallriken så ser det ut som det är lika mycket mat kvar som det var innan man började äta.. Vilket ofta resulterar i att servitrisen lite ledsamt frågar; "var det inge bra?" Vilket sällan är problemet!


Dagarna och livet här i Milano känns 100 procent bättre nu när G är här!


--------------------------------

(Nutid: nu är jag framme i övik! )

Skriver om resterande dagar imorgon! 

Kram,
/Amanda K

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela