The Manda Diaries

Milano dag 15: Viva Italia!

Publicerad 2014-07-04 10:44:00 i milano,

Alltså denna dagen har varit så underbar, jag var helt ledig hela dagen och kunde därför ta sovmorgon. Åt frukost och tog mig sedan ut på en springtur, efter jag dushat gjorde jag en snabb lunch och gick och la mig på en filt på terassen och solade och läste en bok i några timmar. Bara slappa! 
 





Klockan halv fyra promenerade jag till Corso Buenos Aires, favorit shopping gatan där alla de bra affärerna ligger. HIttade då äntligen de skor som jag sökt efter, ville ha ett par som man kunde ha på fest och på stan, samt var bekväma att gå i....dessutom sa kassörskan när jag skulle betala att det var 30 % på dem, så det var ett riktigt kap!
 
 

Var så galet varmt idag, säkert närmare 30 grader så jag stannade till på Gelatarian för glass; pistasch och jordgubb!



Efter att ha promenerat runt ytterligare några timmar var klockan 19 och dags för middag, hittade ett mysigt cafe där jag beställde in denna med mozarella, färska kryddor och grillade grönsaker, gött gött.




När jag bad om att få betala så fick jag en liten efterätt med notan, det kallar jag bra sevice!!
 
 
 
 
Imorgon jobbar jag från morgonen, ev. hinner jag också med två castingar...sen får vi se vad som händer på kvällen, tills dess får ni ha det bäst!
 
xx,
Manda
 
 

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela