The Manda Diaries

Milano dag 14: en bra onsdag!

Publicerad 2014-07-03 22:43:39 i milano, modelljobb,

 
Hellu, 14:e dagen avklarad nu i Milano!
Jobbade idag för VW och fick sluta vid 16-ish. Han alltså inte gå på castingen och när jag kom hem var alla så trötta så vi skippade gymmet... jag och Paulina bestämde oss för att gå ut och ät istället, tyckte vi var ett bra alternativ till att gå till gymmet ;) 
 





Paulina.  (Suddig bild, men det var liiite motljus!)
 
Beställde in Gnochi (pasta) ugnbakad med en massa ost <3 
 
 
Trevlig kväll med mycket prata och skratt, roligt med sällskap...är så less på att äta ensam! Resturangen ligger bara en gata ifrån vår lägenhet, så det blir garanterat återbesök. Bra service och rätter för 5 £ liksom!
 
 
Avslutade kvällen med tiramisu på terassen i vår lägenhet.
 
Haha, ni får ursäkta att jag lägger upp mkt bilder på mat...men det är ju en av de bästa grejerna med Italien!
 
Just det, jag hittade även denna klädkedja idag som är en av favoriterna i Milano: Bershka. Lite udda namn, men det är ungefär som top Shop blandat med Zara och priserna är lite dyrare än HM bara...i denna Bershka affär hade de en sportbil i entrén!
 
 
 
 

Imorgon är jag ledig, jobbar fredag och sedan heeeeelg :-D
 
Kram,
Manda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela