The Manda Diaries

Milano dag 13: om jobb och helgens planer

Publicerad 2014-07-02 09:58:32 i milano, modelljobb,

Idag jobbade jag fram till 17, fick alltså sluta lite tidigare än vanligt, skönt! 

Har laddat ner en bok på plattan, så bra när det blir mycket väntan emellanåt.


Idag var det asiatiskt till lunch.

Åkte direkt hem till lägenheten, duschade och lagade middag.


Det va soligt och galet varmt på balkongen. 

På kvällen fick jag mitt schema på mejl, jag har en casting imorgon! Jag jobbar några timmar på morgonen för VW och sedan innan Kl.13 har jag en casting för ett rätt stort märke som gör skor/klockor/väskor osv. Så här ser casting scheman ut:


Min bokare på agenturen sa även att jag  var helt ledig i helgen förutom en photoshoot som jag ska göra på söndag, blir roligt att få lite nya bilder som jag kan använda till mitt portfolio för att visa kunder osv. 

Bestämde också med Paulina och Boba från lägenheten att vi skulle gå å äta lunch tillsammans imorgon och sedan gå till gymmet. Ev. Ska vi nog gå ut på fredag kväll oxå, blir kul!

Torsdag och fredag vet jag inte hur det ser ut med jobb.. We will see.

Om exaxt en vecka kommer världens bästa G... Längtar så otroligt mycket!!

Kram, ha det bäst!

/Manda 

Kommentarer

Postat av: Siri Kristiffersson

Publicerad 2014-07-02 19:02:30

Så kul att du har några tjejkompisar att vara tillsammans
med på kvällarna o t helgen! Då går tiden fortare o snart
snart kommer Gustav.Lycka t med visningarna o fotandet<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela