The Manda Diaries

ASDFGHJKL

Publicerad 2014-02-18 22:15:16 i om festligheter och vänner,

 
Helgen som var spenderade jag i Sundsvall hos Emmy, en riktig toppenhelg..som alltid när jag får träffa mina bästa! <3 Har hunnit med att gå ut på restuarang, bio, bakat, ridit ut, spelat massa sällskapspel, sett på tv-serier, gymmat och bara snacka om allt mellan himmel och jord. Så himlans bra och så himlans nödvändigt, precis vad jag behövde just nu.
 
Känner mig så lyckligt lottad att ha så fina vänner, jag tror att det är det som är riktigt lycka. Alltså realtioner,av alla sla:; till vänner, familj, pojkvän, flickvän, nära, kära och djur. Det är dem som gör livet värt att leva och det gör mig samtigt så himla ledsen när jag tänker på att det finns dem som inte har någon. Som inte har någon att prata, skratta eller kramas med. Därför önskar jag, jag önskar verkligen att alla bara kunde försöka granska och reflektera över sitt beteende och varje dag kolla sig själv i spegeln. Försöka handla efter största möjliga lycka för största antalet människor. Inte vara så egoistisk, utan handla med hjärtat och aldrig låta någon annan lida bara för att du själv ska må bra. Så snälla, kan vi inte alla bara ta oss en titt runt omkring oss, finns där någon som ser lite ensam ut? Le, fråga något, prata för sjutton om något så klyshigt som vädret eller VAD SOM HELST, men gör det. Okej? För ett leende, eller en vänlig fråga kan ju faktiskt förgylla dennes dag. Och skulle inte det faktum att personen i fråga känner sig lite varmare inombords skänka dig lycka? Äkta lycka.
 
Några bilder från min instagram @amandakristoffersson (från helgen som var).
 
Fredagskvällen började med asiatiskbuffé, mums!
 
 
 
 
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela