The Manda Diaries

Ännu en bra helg!

Publicerad 2014-02-02 20:45:55 i Vardag,

Då går ännu en helg mot sitt slut, en bra helg! :-) Just nu har jag en underligkänsla av att allt går i ett slags flow, typ som när man åker bil och man svishar förbi allting utanför, fast jag är inte riktigt säker på om det är jag som rör mig snabbt framåt eller om det är allting runt omkring mig som svishar förbi. Anyway, veckorna går fort och det känns som om helgerna är lyktstolparna längs en mörkmotorväg. 
 
I fredags var vi hemma hos Luc och hade det trevligt, jag har världens bästa vänner, alltså det är galet. Och det är jag så otroligt tacksam för. 
 
 
 
 
Idag åkte jag slalom med famliljen, lite dimmigt och kusligt i backen, men så härligt!!
 
Nu blir det tv-serie tittande och B'J, söndagslyx!
 Hoppas ni oxå haft en fin helg, vi hörs snart. Ska försöka att inte vara så tyst här.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela