The Manda Diaries

Det här om gymnasiearbetet

Publicerad 2015-02-28 11:51:00 i Vardag,

 
Det ekar tomt här på bloggen och förklaringen är inget annat än att jag haft fullt upp med att skriva på mitt gymnasiearbete. Som ju är i bloggform. Vi som går samhäll får nämligen välja mellan att skriva en rapport på 1234567 sidor eller göra en medieproduktion. Så jag valde att göra en medieproduktion, det låter ju fint. Iallfall så skriver jag då om lycka...vilket är lite komiskt med tanke på att detta gymnasiearbete mest bara gör mig olycklig. 
 
Fast nu börjar jag se slutet, ljuset i tunneln på detta. Jag är snart klar med resultat-delen och bakgrunden är spikad. Så det ska nog bli någonting, vettigt eller ej, av detta oxå!
 
Om ni har lust att kika in kan ni göra det på denna länk (jag lovar du blir lyckligare)
 
http://projecthappy.blogg.se/ 
 
 
 
 
Nu sitter jag på tåget påväg till huvudstaden och Gustav. Och kanske kanske kanske den så kallade våren? Tog iallfall med mig solbrillorna utifall att. 
 
 
Så hej svejs! Och ha det fint så hörs vi snart, promise.
 
xx,
Manda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela