The Manda Diaries

Klart/Slut/Början

Publicerad 2015-04-18 17:27:00 i Vardag,

 
Igår eftermiddag hade vi treor på skolan äntligen vår gymnasiearbete-revovisning! Det är obeskrivligt skönt att ha gjort det, dessutom gick det väldigt bra och var faktiskt riktigt roligt! Till och med lite tråkigt att det är slut.. 
 
 
 
Jag vet att det är långt ifrån alla som tänker så här, men det är iallfall vad jag gjort hela året. Sista jullovet, sista höstlovet, sista sportlovet, sista påsklovet, sista friluftsdagen, sista nationella provet (!). 

Allting är sista och det är så mycket som kretsar kring hejdå, jag önskar att jag inte tänkte på detta viset men det gör jag. Jag är inte bra på hejdå.
 
Men var ju glad såklart för att allt hårt slit med gymn. arbetet lönat sig! (och att det var fredag och helg).
 
 
Ps. om du vill får du gärna klicka in på mitt gymnasiearbete (som är i bloggform), klicka bara på bilden ovan.
 
xx,
Manda
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela