The Manda Diaries

Milano dag 11: Söndag

Publicerad 2014-06-30 09:53:54 i milano, modelljobb,

Idag stod det på mitt schema att jag skulle jobba från 9.30 - 18.00 men jag fick sluta klockan tre ändå, provade bara kläder för butiken här i Milano (vad de ska ta in i butiken och som de tror kommer säljas mest av). Efter det var det lunch, pizza idag! 



Planerade att åka hem direkt men slutade med att jag vandrade omkring i staden och hittade en massa bra klädkedjor, dessutom har rean börjat här i Milano! Fast egentligen är jag ganska less på att prova kläder ;)


Avslutade med en glass på denna geletaria: 





Kom hem efter sju och tog det lugnt resten av kvällen. Imorgon jobbar jag så ska upp rätt tidigt. 


Vi hörs!

xx,
Manda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela