The Manda Diaries

Eighteen birthday pics

Publicerad 2014-01-17 15:15:00 i 18-år, om festligheter och vänner,

Har redan gått exaxt en vecka..men har haft mkt i skolan så jag skriver om det nu! Hade iaf världens bästa 18-års födelsedag/helg!
 
I fredags kom Emmy med tåget ifrån Sundsvall och vi åt jättegod plockmat med släkt och familjen. Hade även bakat en tårta med hallonmousse och chokladbotten! Fick jättefina presenter oxå, precis det jag önskade mig + överaskningar :-)
 
 
På lördags kvällen gick jag och Emmy ut, både på Harrys och Olearys, grymt rolig kväll!!
 
Så lite bilder....
 
 
Jag var SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ-------->ÄÄÄÄÄÄÄR glad!
 
Skumpa och paketöppning!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lördagskvällen.. 
 
Glada!
 
Dansgolvet på O´lles.
 
YOLO.
 
Love ya!
 
Känns galet att vara 18 år..nu är det bara att satsa på körkortet så kanske jag har det i mars! 
 
Kram! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela