The Manda Diaries

Mellandagarna och 2014

Publicerad 2013-12-30 22:24:02 i Vardag,

 Har haft en supermysig jul med familj och släkt, det har blivit mycket sällskapsspelande och filmtittande..precis som det ska va på jul! Tänk att nu är det bara morgondagen kvar av året 2013... ett helt galet år som jag lärt mig så mycket på...och när jag tittar tillbaka på den här tidpunkten förra året så känner jag att så mycket har förändrats, och det till det bättre! Nu ser jag verkligen framemot 2014 och jag känner på mig att det kommer bli ett aldeles speciellt år på många sätt och vis. Livet är bra härligt ibland och det finns så mycket att se framemot, att vara tacksam för. 
 
HÄR kan ni läsa årsastro för 2014, så kul att läsa!
 
Här kommer lite bilder från de senaste dagarna..
 
 
 
Inte så juligt ute... men idag gick jag med familjen 9 kilometers promenad, så härligt och idag var det soligt och fint.
 
Fick bla. en vs bodymist av farmor i julklapp..luktar såå gott! Pyjamas shortsen fyndade jag på stan under rean.
 
 
 
 
 
 
 
 
Har ni haft en bra jul?
 
Kanske tittar jag in här imorgon, men annars så hörs nästa år! ;)
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela